Κτηματολογικά Γραφεία: Για ποιες υπηρεσίες απαιτείται έκδοση αριθμού προτεραιότητας

Κτηματολόγιο

Χωρίς ουρές και ταλαιπωρία εξυπηρετήθηκαν οι σχεδόν 500 πολίτες που προσήλθαν στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών για τις συναλλαγές τους από την περασμένη Δευτέρα 28 Αυγούστου έως και την Παρασκευή 1η Σεπτεμβρίου, καθώς χρησιμοποίησαν τη νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας.

Να σημειωθεί ότι οι περισσότερες αιτήσεις αφορούν στην κατηγορία Α: δηλαδή υποβολή αιτήσεων για καταχώριση εγγραπτέων πράξεων και χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων που δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η λήψη αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα ισχύσει και για τα Κτηματολογικά Γραφεία Αττικής (με έδρα το Κορωπί) και Πειραιώς και Νήσων (με έδρα τον Πειραιά).

Υπενθυμίζεται ότι ο πολίτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο τον αριθμό προτεραιότητας και μπορεί να παρακολουθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της αναμονής, ώστε να προγραμματίσει την παρουσία του στην υπηρεσία δίχως να απαιτείται πολύωρη αναμονή.

Πρόσβαση στην υπηρεσία έχουν το σύνολο των πολιτών μέσω του ktimatologio.gov.gr, επιλέγοντας το: «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε ΚΓ», με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Οι υπηρεσίες που χρειάζονται έκδοση αριθμού προτεραιότητας

Οι υπηρεσίες για τις οποίες θα απαιτείται η έκδοση του αριθμού προτεραιότητας από τον προσερχόμενο στο Κτηματολογικό Γραφείο είναι οι εξής:

Κατηγορία Α: Υποβολή αιτήσεων για καταχώριση εγγραπτέων πράξεων και χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων που δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά.

Κατηγορία Β: Παραλαβή πιστοποιητικών, αποσπασμάτων και αντιγράφων.

Κατηγορία Γ: Ενεχυροφυλακείο. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει την κατάθεση αιτήσεων για εγγραφή συμβάσεων ενεχύρου του ν.2844/2000 καθώς και την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων σύμβασης ή παραρτημάτων αυτής.

Exit mobile version