Quantcast
Κοστίζει ακριβά το εορταστικό τραπέζι: Πώς διαμορφώνονται οι τιμές στα κρέατα - enikonomia.gr
share

Κοστίζει ακριβά το εορταστικό τραπέζι: Πώς διαμορφώνονται οι τιμές στα κρέατα

δημοσιεύτηκε:

«Τσουχτερό» θα είναι φέτος το εορταστικό τραπέζι καθώς παίρνουν «φωτιά» οι τιμές στα κρεοπωλεία. Σε γενικές γραμμές οι τιμές των κρεάτων είναι αυξημένες φέτος κατά 20% σε σχέση με πέρυσι για το εορταστικό τραπέζι.

Σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Κρεοπωλών Αθηνών – Αττικής, Βασίλης Ντελιφιλιππίδης στην τηλεοπτική εκπομπή του Open “Aνοιχτή Επικοινωνία” ίσως υπάρξουν ελλείψεις στη γαλοπούλα.

Αναλυτικά οι τιμές:

  • Χοιρινό: Φέτος πωλείται μεταξύ 6,50 ευρώ και 7,50 ευρώ από 5 ευρώ έως 6,50 ευρώ που κόστιζε πέρυσι.
  • Μοσχάρι: Η τιμή του φέτος διαμορφώνεται μεταξύ 11 ευρώ και 13 ευρώ από 9 ευρώ μέχρι 11 ευρώ πέρυσι.
  • Αρνί: Φέτος η τιμή του είναι μεταξύ 12 ευρώ με 13 ευρώ.
  • Η παραδοσιακή γαλοπούλα, η γνωστή ως “ελευθέρας βοσκής“: Πέρυσι πωλούνταν γύρω στα 8,50 ευρώ.

«Ευελπιστούμε και θέλω να πιστεύω ότι η παραδοσιακή γαλοπούλα θα πωληθεί φέτος κάτω από τα 10 ευρώ. Αυτό θα το φροντίσουμε σαν επαγγελματίες προκειμένου να μην έρθει σε δύσκολη θέση ο κόσμος. Ας έρθουμε εμείς για άλλη μια φορά σε δύσκολη θέση» σημείωσε ο πρόεδρος.

Ο ίδιος εξήγησε τον λόγο που υπάρχει έλλειψη στη γαλοπούλα. Όπως είπε, «λόγω μικρής παραγωγής φέτος, ένα είδος το οποίο έχει ήδη “χτυπηθεί” είναι η γαλοπούλα. Μικρή παραγωγή, η ζήτηση της θα είναι ίδια, κάπου αυτό θα μας φέρει μια δυσκολία. Αλλά ευελπιστώ ότι όλα στο τέλος θα πάνε καλά».

Η γαλοπούλα στο χριστουγεννιάτικο καλάθι των σούπερ μάρκετ

Επίσης μίλησε και για το ότι η γαλοπούλα συμπεριλαμβάνεται στο χριστουγεννιάτικο καλάθι των σούπερ μάρκετ. Υπάρχουν γαλοπούλες πολλών προελεύσεων και διαφορετικές ποιότητες σημείωσε και πρόσθεσε πως υπάρχουν και οι γαλοπούλες εισαγωγής.

«To καλάθι άτυπα το κάνουμε εδώ και δεκαετίες. Εμείς είμαστε δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή. Υπάρχει… το “γράψε”, το λεγόμενο τεφτέρι αλλά υπάρχει και η διευκόλυνση στην τιμή. Σε έναν καταναλωτή, σε έναν πελάτη που είναι φίλος δεκαετίες, θα του κάνουμε και καλύτερη τιμή… θα κάνουμε και το… σκόντο. Στην ανάγκη θα γράψουμε και στο τεφτέρι στην ώρα τη δύσκολη. Το έχουμε αποδείξει σε εποχές κρίσης, σε εποχές ελλείψεων, σε εποχές με τις τρελές αγελάδες καθώς και στα κρέατα που δεν υπήρχαν» είπε χαρακτηριστικά.

«Ο Έλληνας κρεοπώλης στηρίζει την ελληνική παραγωγή, τον πρωτογενή παράγοντα. Το 95% της ελληνικής παραγωγής διακινείται μέσα από τα κρεοπωλεία μας» κατέληξε.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του OPEN:

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.