Quantcast
Καλάθι της Σαρακοστής: Πρεμιέρα στις 13 Μαρτίου - Οι τρεις κατηγορίες προϊόντων που θα περιλαμβάνει - enikonomia.gr
share

Καλάθι της Σαρακοστής: Πρεμιέρα στις 13 Μαρτίου – Οι τρεις κατηγορίες προϊόντων που θα περιλαμβάνει

δημοσιεύτηκε:

Για το Καλάθι της Σαρακοστής μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος στο Πρώτο Πρόγραμμα. To μέτρο αυτό θα αρχίσει να εφαρμόζεται την Τετάρτη, στις 13 Μαρτίου πριν από την Καθαρά Δευτέρα, οπότε αρχίζει η Σαρακοστή και θα είναι το σύνολο του Καλάθι του Νοικοκυριού συν ακόμη τρεις κατηγορίες, συμπλήρωσε.

Καλάθι της Σαρακοστής: Τι θα περιλαμβάνει

Το  καλάθι της Σαρακοστής θα έχει τρεις κατηγορίες: τον χαλβά, όλες τις αλοιφές, (ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες κλπ) και τα κατεψυγμένα θαλασσινά, στα οποία κάθε αλυσίδα σουπερμάρκετ θα πρέπει να βάλει τουλάχιστον δύο κωδικούς διαθέσιμους στο Καλάθι του Νοικοκυριού είπε και μίλησε για τα μέτρα που έχουν ληφθεί κατά της ακρίβειας.  Τα μέτρα που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και βλέπει πια ο καταναλωτής, σημείωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος αφορούν απορρυπαντικά προϊόντα, όπως για πλυντήρια πιάτων, καθαριστικά προϊόντα για επιφάνειες παντός είδους, όπως επίσης και σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής, καθώς και στις βρεφικές πάνες, ενώ από τις 20 Μαρτίου, οι ίδιες μειώσεις τιμών θα υπάρχουν και στα προϊόντα εμμήνου ρύσεως.

«Έχουν ήδη ξεκινήσει αυτές οι μειώσεις να γίνονται. Όποιος πηγαίνει σε ένα σουπερμάρκετ, στα μεγάλα ειδικά έχει αρχίσει και εμφανίζεται πολύ πιο γρήγορα λόγω της ετοιμότητάς τους, βλέπει ήδη ότι υπάρχουν μειώσεις τιμών» επισήμανε και προσέθεσε πως σε ό,τι αφορά στα τρόφιμα υπάρχουν μέτρα που έχουν ληφθεί και συν τω χρόνω θα αρχίσουν και αυτά να δείχνουν την αποτελεσματικότητά τους.

«Απλώς εδώ δεν ήταν το ίδιο εύκολο να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε με τα καθαριστικά προϊόντα, γιατί είναι διαφορετική η δομή της αγοράς. Τι γίνεται λοιπόν εδώ. Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν προμηθευτή τροφίμων, οποιουδήποτε τροφίμου να έχει αυξήσει την τιμή και στη συνέχεια να επικαλείται προωθητικές ενέργειες για να κρύψει αυτή την ανατίμηση πίσω από ένα θετικό μήνυμα που λέγεται προωθητική ενέργεια. Έχουμε λοιπόν απαγορεύσει σε οποιονδήποτε επιθυμεί να κάνει αύξηση τιμής, να δημιουργεί παράλληλα προωθητική ενέργεια. Αυτό έχει οδηγήσει ήδη αυτό το μέτρο, από τώρα, χωρίς να έχουμε ακόμα ξεκινήσει την εφαρμογή του, ουσιαστικά είναι μερικές ημέρες που έχει ξεκινήσει, οι περισσότερες επιχειρήσεις τροφίμων έχουν ανακαλέσει τους τιμοκαταλόγους που εξέδωσαν το Δεκέμβρη, το Γενάρη και το Φλεβάρη με αυξήσεις τιμών. Ανακάλεσαν αυτούς τους τιμοκαταλόγους και διατήρησαν τις τιμές τους στα ίδια επίπεδα προκειμένου να αποφύγουν την κύρωση του να μην μπορούν να κάνουν προωθητικές ενέργειες. Αυτό από μόνο του, σαν αποτέλεσμα είναι ήδη μείωση, γιατί έχει αναστείλει την αύξηση που είχε ήδη προαποφασιστεί και θα τη βλέπαμε στα ράφια των σουπερμάρκετ σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.