Fuel Pass – Επιδότηση καυσίμων: Κλείνει στις 10 Ιουνίου η πλατφόρμα

βενζίνη

Στις 10 Ιουνίου θα κλείσει η πλατφόρμα για την επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass.) 

Όπως επισημαίνεται με την 3258/2022 το άρθρο 8 της υπ’ αρ. 2653/21.04.2022 «Καθορισμός του χρόνου έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας, των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για τη λειτουργία της ειδικής εφαρμογής της παρ. 4 του άρθρου 81 του ν. 4916/2022 (Α’ 65), των απαραίτητων διαλειτουργικοτήτων, της διαδικασίας έκδοσης της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, της πίστωσης της οικονομικής ενίσχυσης, των προϋποθέσεων της προσαύξησης του ποσού της ενίσχυσης και κάθε άλλης αναγκαίας λεπτομέρειας» κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης τροποποιείται και συμπληρώνεται ως προς τον χρόνο λήξης της παραγωγικής λειτουργίας και αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Άρθρο 8: Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας

Η παραγωγική λειτουργία της ειδικής εφαρμογής της παρ. 4 του άρθρου 81 του ν. 4916/2022 εκκινεί την 26.4.2022 και λήγει την 10.6.2022.»

 Tι ισχύει έως τώρα για το  Fuel pass

Το fuel pass/ ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει. Για τους δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης προσαυξάνεται κατά 5 ευρώ
Οι  δικαιούχοι
Δικαιούχοι του Fuel Pass είναι όλοι οι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2020 έως 30.000  ευρώ.

Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα ΙΧ όχημα ή μοτοσυκλέτα – μοτοποδήλατο, υπό την προϋπόθεση το συγκεκριμένο μέσο μετακίνησης να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας.

Το φυσικό πρόσωπο θα πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον ένα ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οχήματος, ή αυτό να βρίσκεται σε καθεστώς leasing.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων 

Yπενθυμίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία για την επιδότηση:

Με τους  κωδικούς Taxisnet  προσέρχονται είτε μέσω του vouchers.gov.gr, είτε από το gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις».

Ταυτόχρονα, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης μέσω ΚΕΠ. Όλα τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Τα ποσά 

Ενίσχυση 50 ευρώ δίνεται στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και 35 ευρώ στους ιδιοκτήτες μοτοσικλετών με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες:

  • Βορείου Αιγαίου,
  • Νοτίου Αιγαίου,
  • Ιονίων Νήσων,
  • Κρήτης,
  • Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής,
  • Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας,
  • Περιφερειακή Ενότητα Θάσου Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
  • Νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου,
  • Νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής

Ενώ 40 ευρώ δίνεται  στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και 30 ευρώ  στους ιδιοκτήτες μοτοσικλετών με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Fuel pass: Θα παραταθεί το μέτρο; Τι απαντούν Οικονόμου και Σκυλακάκης

Για το εάν θα παραταθεί η επιδότηση καυσίμων και το επόμενο διάστημα ρωτήθηκε μεταξύ άλλων ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών .” Σε ό,τι αφορά την πολιτική για τα καύσιμα, θα είναι σε ισχύ μέχρι το τέλος του μήνα, το παρακολουθούμε και όταν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε θα το πούμε “, απάντησε ο κ Οικονόμου .

Για το εάν θα επεκταθεί η επιδότηση καυσίμων για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό στα Παραπολιτικά και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης. “Εάν υπάρχει λοιπόν δημοσιονομικός χώρος προφανώς και θα κατευθυνθεί όπως και τις προηγούμενες φορές  σε ένα μίγμα που θα τεθεί στην μεσαία τάξη και στους πιο ευάλωτους από το σύνολο της ακρίβειας. Θα δούμε με ποια εργαλεία. Αλλά για την ώρα δεν υπάρχει”, απάντησε.

Kαι επανέλαβε ότι “για την ώρα δεν έχουμε εικόνα ότι έχει δημιουργηθεί δημοσιονομικός χώρος ” ωστόσο ξεκαθάρισε ότι “ότι μπορεί  να  υπάρξει δημοσιονομικός χώρος αλλά μέχρι να βρεθεί δεν θα μπούμε σε υποθετικές συζητήσεις για το τι θα κάνουμε” .

Αποκάλυψε, δε, ότι αρκετά θα κριθούν για την επιδότηση καυσίμων από το πώς θα πάει ο τουρισμός και πώς θα πάει το φυσικό αέριο. Όσες μέρες περισσότερες κρατάει η θετική εξέλιξη τόσο η πιθανότητα μεγαλώνει να έχουμε κάποιου είδους χώρου να δημιουργηθεί, είπε.

 

 

 

Exit mobile version