Εγχειρίδιο με απαντήσεις σε 105 ερωτήματα εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών για να διευκολύνει τους πολίτες και τα λογιστικά γραφεία να ανταπεξέλθουν στους νέους φορολογικούς νόμους…
Το εγχειρίδιο, περιλαμβάνει απαντήσεις σε περισσότερα από 105 ερωτήματα τα οποία καλύπτουν τις ακόλουθες ενότητες:
-Τη δυνατότητα πρόσβασης πολιτών σε δημόσια έγγραφα
-Την κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής των επικυρωμένων εγγράφων
-Τη διαδικασία βεβαίωσης του γνησίου υπογραφής
-Τα μέσα απόδειξης των στοιχείων ταυτότητας των πολιτών αλλά και στην εκπροσώπησή τους στις διοικητικές αρχές από δικηγόρους
-Τις υπηρεσίες και φορείς που διενεργούν μεταφράσεις
-Την επικύρωση υπογραφής σε αλλοδαπά δημόσια έγγραφα
Συντάκτες του οδηγού είναι η Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Εσόδων.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ