Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο εξοικονόμησης ενέργειας της ΔΕΗ, το myEnergyCoach βοηθάει τους καταναλωτές να κατανοήσουν το ενεργειακό αποτύπωμά τους και να υιοθετήσουν συνήθειες εξοικονόμησης και βιωσιμότητας που θα ωφελήσουν τόσο στη μείωση της ενεργειακής δαπάνης, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν το myEnergyCoach στο dei.gr και να:
- παρακολουθήσουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο νοικοκυριό ή την επιχείρησή τους,
- να μάθουν πώς αυτή επιμερίζεται μεταξύ των ηλεκτρικών συσκευών τους,
- να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές και προτάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους,
- να ανακαλύψουν τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών τους με σύγχρονες, υψηλής ενεργειακής απόδοσης.
Παράλληλα, η ΔΕΗ ενισχύει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της με τη φυσική παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού που θα συμβουλεύει για θέματα βιωσιμότητας και εξοικονόμησης ενέργειας στα καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ.
Συγκεκριμένα, για όσους προτιμούν την προσωπική επαφή, δημιουργήθηκε μια νέα ομάδα ενεργειακών συμβούλων ΔΕΗ myEnergyCoach, με ειδική γνώση και εμπειρία σε θέματα βιωσιμότητας και εξοικονόμησης που θα βρίσκονται δίπλα σε όλους τους καταναλωτές για να:
- βοηθούν στην κατανόηση της κατανάλωσης του σπιτιού τους
- δίνουν εξειδικευμένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας βάσει του ενεργειακού προφίλ του καταναλωτή,
- εξηγούν βήμα-βήμα τη χρήση των εργαλείων εξοικονόμησης, όπως το ΔΕΗ myEnergyCoach, το e-SelfMeteringκαι ΔΕΗ myEnergyHeatPump,\
- προτείνουν εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καταναλωτή,
- ενημερώνουν για τους τρόπους ενεργειακής αναβάθμισης των σπιτιών καθώς και για τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών με νέες ενεργειακά αποδοτικότερες.
- Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα των ενεργειακών συμβούλων κλείνοντας το ραντεβού τους ηλεκτρονικά σε ένα από τα 33 επιλεγμένα καταστήματα ή να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά στο 800 900 1000.Ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Προϊόντων Άγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά:«Η ΔΕΗ αφουγκράζεται τα πραγματικά ζητούμενα της εποχής και στέκεται δίπλα στους πελάτες της, ενισχύοντας τον συμβουλευτικό της ρόλο, πάντα βασισμένη στην πελατοκεντρικότητα και τη βιωσιμότητα. Αυτό αποτυπώνεται με το ΔΕΗ myEnergyCoach, τον προσωποποιημένο σύμβουλο εξοικονόμησης ενέργειας που μπορεί κανείς να τον βρει είτε ψηφιακά είτε ως φυσική παρουσία στα καταστήματά μας. Ο ‘coach’ αυτός έχει σχεδιαστεί ώστε να διερευνά με ακρίβεια τις δυνατότητες του εκάστοτε σπιτιού για εξοικονόμηση, να θέτει ρεαλιστικούς στόχους και να παρέχει καθοδήγηση που οδηγεί σε πραγματική μετρήσιμη εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους. Φιλοδοξία μας αυτός ο ενεργειακός σύμβουλος να αποτελέσει το σημείο αναφοράς σε όλα τα σημεία επαφής μας με τους πελάτες».