Click away: Τι πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε

Διευκρινίσεις για το τι ισχύει για τις επιστροφές προϊόντων με τη μέθοδο του click away δίνει με ενημερωτικό σημείωμα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Στην ουσία δίνεται απάντηση στο ερώτημα “ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω”.
Η απάντηση του υπουργείου είναι η εξής: “Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό”, καταλήγει το υπουργείο




Exit mobile version