Αγωγές για τις μειωμένες ποσότητες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ – Τα «τρικ» των βιομηχανιών

τρόφιμα- σούπερ μάρκετ

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη με αγωγές δρομολογεί η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος για τις μειωμένες ποσότητες προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης, Απόστολος Ραυτόπουλος στον RealFm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή «έχει πάρει εντολή η νομική υπηρεσία μας και συγκεκριμένα ο διευθυντής της. να προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά των βιομηχανιών. καθώς έχουν μειώσει το περιεχόμενο συσκευασιών από 5% έως 30%. με βάση στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει και σε πολλά από αυτά τα προϊόντα έχει αυξηθεί και η τιμή». «Δεν αντέχουμε άλλο την αισχροκέρδεια και τα τρικ που κάνουν οι βιομηχανίες εις βάρος όλων των καταναλωτών», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ραυτόπουλος και υπενθύμισε τη δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, σε τηλεοπτική εκπομπή στις 5 Οκτωβρίου, πως το ότι οι βιομηχανίες μειώνουν το περιεχόμενο «είναι παράνομο».

«Αυτό που θα έπρεπε να κάνει το υπουργείο Ανάπτυξης, δηλαδή να προσφύγει δικαστικά, θα το κάνουμε εμείς για λογαριασμό όλων των καταναλωτών. Είναι υποχρέωσή μας να καταθέσουμε αγωγή, προκειμένου να βρούμε το δίκιο μας», υποστήριξε ο κ. Ραυτόπουλος.

Ο ίδιος περιέγραψε και τα τρικ που κάνουν αρκετές βιομηχανίες. Όπως είπε, ορισμένες εταιρείες βάζουν το μικρότερο περιεχόμενο στην αρχική συσκευασία. Έφερε δε, ως παράδειγμα ότι στα σαμπουάν η ποσότητα έχει μειωθεί από τα 400ml στα 360ml και η μικρότερη ποσότητα περιέχεται στην αρχική συσκευασία των 400ml.

«Η κάθε βιομηχανία θα έπρεπε να αναγράφει όταν μειώνει την ποσότητα, “νέο προϊόν” και να αναφέρει τα γραμμάρια. Αυτό δεν αναγράφεται πουθενά. Και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα έπρεπε να αναγράφουν στα ράφια νέα προϊόντα με τα αντίστοιχα γραμμάρια. Κανείς από τους δύο δεν το κάνει. Με αυτόν τον τρόπο παραπλανάται ο καταναλωτής, καθώς πληρώνει το ίδιο ή περισσότερο για μικρότερη ποσότητα», είπε ο κ. Ραυτόπουλος.

Ο ίδιος είπε ακόμη ότι άλλο ένα “τρικ” είναι η αυτοκόλλητη ετικέτα με τα πολύ μικρά γράμματα που τοποθετείται σε ορισμένα προϊόντα με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πρέπει να γυρίσει ανάποδα τη συσκευασία για να δει τις ποσότητες.

Υπογράμμισε δε, ότι «ορισμένες αλυσίδες έχουν άλλη τιμή στα διαφημιστικά φυλλάδιά τους και άλλη είναι η τιμή που υπάρχει στο καλάθι του νοικοκυριού».

Ακούστε το ηχητικό:

https://www.enikos.gr/wp-content/uploads/2023/01/17-01-2023-Απόστολος-Ραυτόπουλος-Νιφλής.mp3?_=1
Exit mobile version