WPP: Σημαντική για τις πολυεθνικές η εμπορική πρωτοβουλία του Πεκίνου

Η διεθνής εμπορική πρωτοβουλία που υλοποιείται από την Κίνα (China’s Belt and Road Initiative) είναι αποφασιστικής σημασίας για τη μελλοντική ανάπτυξη των πολυεθνικών εταιριών, αλλά και των πελατών τους, μεταδίδει το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, επικαλούμενο δηλώσεις του Μάρτιν Σόρελ, διευθύνοντα συμβούλου της πολυεθνικής διαφημιστικής εταιρίας WPP, με έδρα το Λονδίνο.

“Το επόμενο δισεκατομμύριο των καταναλωτών της μεσαίας τάξης δε θα προέλθει από τις ΗΠΑ ή τη Δυτική Ευρώπη, αλλά από την Ασία, τη Λατινική Αμερική, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή, αλλά και τη Νότια, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη,” δηλώνει ο Σόρελ για να συμπληρώσει: “Έτσι, διεθνείς εμπορικές πρωτοβουλίες όπως αυτή της Κίνας, είναι σημαντικές τόσο για την εταιρία μας, όσο και για τους πελάτες μας.”

Η διεθνής εμπορική πρωτοβουλία που υλοποιείται από την Κίνα, ανακοινώθηκε από το Πεκίνο το 2013 και έχει ως στόχο την ανάπτυξη των απαραίτητων εμπορικών υποδομών που θα διασυνδέσουν την Ασία με την Ευρώπη και την Αφρική ακολουθώντας τα ίχνη του αρχαίου Δρόμου του Μεταξιού, μέσω της κοινής εμπορικής ανάπτυξης όλων των χωρών που συμμετέχουν στην αναφερόμενη πρωτοβουλία, αναφέρει το ΑΠΕ.


Exit mobile version