Οι εταιρείες Uber και Snapchat έχουν επικεντρώσει τους τελευταίους μήνες τις προσπάθειες βελτίωσης των προϊόντων τους στον τομέα της ασφάλειας. Οι τεχνολογικές ομάδες των δύο εταιρειών προσπαθούν με τον τρόπο αυτό να αντιμετωπίσουν την κριτική που τους ασκείται για ανεπαρκή προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην Snapchat, κατά την πρώτη έκθεση διαφάνειας η οποία δημοσιοποιήθηκε καταδεικνύεται πως υπάρχει σημαντικό κενό ασφαλείας και πως συνεχίζει να αποτελεί ερώτημα το αν υπάρχει πρόσβαση του κυβερνητικού ελέγχου στα δεδομένα των χρηστών του.