Να τριπλασιάσει τα κέρδη του κατάφερε το Facebook κατά το
τρίτο τρίμηνο οικονομικής χρήσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν
για το διάστημα αυτό. Ο κολοσσός των social media κατάφερε να διευρύνει ακόμη
περισσότερο το μερίδιό του στην online διαφήμιση. Είναι ενδεικτικό πως τα διαφημιστικά έσοδα κατέγραψαν αύξηση
59% σε ετήσια βάση.
διαμορφώθηκαν στα 2,38 δισεκατομμύρια δολάρια, όταν στη συγκρίσιμη περσινή
περίοδο είχαν ανέλθει στα 896 εκατομμύρια δολάρια.
Παράλληλα, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει την κερδοφορία της
στο κομμάτι της mobile διαφήμισης. Τα διαφημιστικά έσοδα από τα κινητά τηλέφωνα
αντιπροσώπευσαν το 84% των συνολικών εσόδων για το τρίτο τρίμηνο και ανήλθαν
στα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην αντίστοιχη περσινή περίοδο αντιπροσώπευαν
το 78%.
Το «άλμα» των κερδών και των εσόδων του Facebook έρχεται
την ώρα που οι παραδοσιακοί εκδότες χάνουν διαρκώς έσοδα από τη διαφημιστική
πίτα.