«H απόφαση της Αντζελίνα Τζολί να χωρίσει από τον Μπραντ Πιτ αυτήν την εβδομάδα ήταν – στον κόσμο των ταμπλόιντ τουλάχιστον – η αίτηση διαζυγίου που συντάραξε τον κόσμο», αναφέρει ρεπορτάζ των Financial Times και προσθέτει: «το διαδίκτυο έχει διευρύνει την διανομή σκανδαλοθηρικών ειδήσεων, το οποίο σημαίνει πως οποιοσδήποτε είχε ένα πρόσκαιρο ενδιαφέρον για την σχέση ανάμεσα στην κα Τζολί και στον κ. Πιτ ήταν σε θέση να βρει αμέτρητες φήμες για αυτήν μέσα στην εβδομάδα. Έχει επίσης αυξήσει την ταχύτητα μετάδοσης, με την ΤΜΖ να δημοσιεύει την ιστορία στο διαδίκτυο λίγα μόλις λεπτά μετά την αίτηση διαζυγίου που κατέθεσαν οι δικηγόροι της κα Τζολί σε δικαστήριο του Λος Άντζελες.
Και καταλήγει: «Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο, που κάποτε ήταν η βασική πηγή εσόδων για τους ψηφιακούς εκδότες, αναμένεται να βουτήξουν τα επόμενα τρία χρόνια, ξεπερνώντας τις απώλειες διαφημιστικών εσόδων σε εφημερίδες και περιοδικά. Oι δαπάνες για διαφημίσεις σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο θα υποχωρήσουν σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 10,7 δισ. δολάρια στα 88 δισ. δολάρια ως το 2018, σύμφωνα με τις πρόσφατες προβλέψεις της Zenith για την επόμενη τριετία. Οι διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά αντίθετα θα συρρικνωθούν κατά 5 δισ. δολάρια στα 54 δισ».