Επίθεση, που προκάλεσε διακοπές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες
τραπεζικής προς τους πελάτες της πριν από δύο εβδομάδες, δέχθηκε η βρετανική Lloyds
Banking Group. Η τράπεζα βρίσκεται ήδη σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές προκειμένου
να εντοπίσει ποιος μπορεί να ήταν πίσω από αυτήν την επίθεση.
Η επίθεση που δέχθηκε η Lloyds προκάλεσε συμφόρηση σε
διεύθυνση ΙΡ και άρνηση εξυπηρέτησης στους πελάτες (επίθεση DDoS) και διήρκησε
δύο ημέρες. Η Lloyds γνωστοποίησε σε ανακοίνωσή της ότι δεν θα κάνει εικασίες
σχετικά με την αιτία της επίθεσης, καθώς και ότι δεν έπαθε ζημιά κάποιος πελάτης
από το εν λόγω χτύπημα.