Για πρώτη φορά από το 2011 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco είδε το μερίδιο αγοράς της να διευρύνεται. Κατά τη διάρκεια του τρίτου οικονομικού τριμήνου, η αύξηση
του μεριδίου της στην αγορά ανήλθε στο 1,3% σε ετήσια βάση λαμβάνοντας ώθηση
από τη σημαντική άνοδο των πωλήσεων της μονάδας τροφίμων και των προϊόντων
ιδιωτικής ετικέτας.
Πιο συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς της Tesco αυξήθηκε στο
28,2% από 28,1% για τις συγκρίσιμες 12 εβδομάδες που έληξαν στις 9 Οκτωβρίου,
ενώ στο ίδιο διάστημα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,3% και διαμορφώθηκαν στα
6,98 δισεκατομμύρια λίρες.