Όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κατακτούν τα γερμανικά σούπερ
μάρκετ στη Βρετανία. Πρόκειται κυρίως για τις δύο επωνυμίες σούπερ μάρκετ
χαμηλού κόστους, Aldi
και Lidl,τα
οποία συναγωνίζονται σε τζίρο τους βρετανικούς κολοσσούς του κλάδου. Μάλιστα, όπως έδειξε σχετική έρευνα, οι καταναλωτές όχι μόνο τα
επισκέπτονται συχνότερα, αλλά αγοράζουν και διαρκώς περισσότερα προϊόντα.
Πιο συγκεκριμένα, το κοινό μερίδιο αγοράς των δύο γερμανικών επωνυμιών
στη Βρετανία αυξήθηκε σε 10,8% κατά τις 12 εβδομάδες που έληξαν στις
11 Σεπτεμβρίου, από 9,8% τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 13
Σεπτεμβρίου του 2015.