Ποτέ μέχρι σήμερα τα τηλέφωνα δεν χτυπούσαν τόσο συχνά στην εφημερίδα Arizona Republic όσο αυτές τις ημέρες. Περίπου κάθε δέκα λεπτά και μια ακύρωση παραγγελίας. Ύβρεις και απειλές. «Θα σας κάψουμε», «Θα πεθάνετε», «Πρέπει να σας στείλουν στο εκτελεστικό απόσπασμα». Η Μι Αϊ Πάρις, εκδότρια της αμερικανικής εφημερίδας στην Αριζόνα περίμενε κάποιες αντιδράσεις αλλά όχι σε αυτή την έκταση.
Αυτό που ζει η εφημερίδα είναι αποτέλεσμα μια μεγάλης πόλωσης την οποία τις προηγούμενες ημέρες ο Ντόναλντ Τραμπ οδήγησε στα άκρα. Τα ΜΜΕ είναι ψεύτες, απατεώνες, χειραγωγούν τις εκλογές, τάσσονται ανεπιφύλακτα υπέρ της Χίλαρι Κλίντον, είναι κάποιες από τις αιτιάσεις που εκτόξευε ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικάνων, για να μην θυμηθούμε τα προηγούμενα προσβλητικά που έλεγε για τις γυναίκες.
Στο τέλος Σεπτεμβρίου η εφημερίδα Arizona Republic αποφάσισε να ταχθεί στο πλευρό της Χίλαρι Κλίντον. Είναι η πρώτη φορά από την ίδρυσή της το 1890 που υποστηρίζει έναν υποψήφιο των Δημοκρατικών. Αλλαγή πορείας δήλωσαν ακόμα οι Dallas Morning News, Houston Chronicle, Cincinnati Enquirer και San Diego Union Tribune.
Το περιοδικό The Atlantic μόνο δυο φορές στην ιστορία του δήλωσε προτίμηση, η μια από αυτές ήταν για τον Πρόεδρο Αβραάμ Λίνκολν. Τώρα περιγράφει τον Τραμπ σαν «δημαγωγό, ξενοφοβικό, σεξιστή και ψεύτη που δεν καταλαβαίνει τίποτα».
Δεν θα φταίνε τα μίντια εάν χάσει ο Τραμπ
Περισσότερες από 150 εφημερίδες έχουν εντωμεταξύ ταχθεί στο πλευρό της Χίλαρι Κλίντον ενώ άλλες έχουν ταχθεί εναντίον του Τραμπ. Καμία εφημερίδα δεν είναι όμως πραγματικά στο πλευρό του υποψηφίου των Ρεπουμπλικάνων. Ο ίδιος και οι οπαδοί του πιστεύουν ότι τα μίντια τους «κλέβουν» τις εκλογές και για το λόγο αυτό το «80% των δημοσιογράφων είναι αηδιαστικοί».
Τα πυρά τους δέχονται κυρίως οι New York Times και η Washington Post οι οποίες προχώρησαν σε διάφορες αποκαλύψεις για τον Τραμπ. Όσο για το CNN, είναι «χαμένοι και ψεύτες».
Η αλήθεια είναι πως τώρα ο Τραμπ δαγκώνει το χέρι που κάποτε τον έτρεφε. Χωρίς την προβολή των μίντια στον προεκλογικό αγώνα δεν θα είχε φτάσει ποτέ εδώ που έφτασε. Η New York Timesυπολόγισε τον περασμένο Μάρτιο πως τα ΜΜΕ παρείχαν στον Τραμπ δωρεάν διαφήμιση, η οποία θα κόστιζε περίπου δύο δισεκατομμύρα δολάρια.
Ο Τραμπ με τη συμπεριφορά του προκαλεί διαρκώς. Τώρα στόχος των προκλήσεών του είναι τα ΜΜΕ. Ωστόσο από ό,τι φαίνεται το γεγονός ότι τα μίντια τάσσονται πλέον ανοιχτά εναντίον του δεν θα παίξει μεγάλο ρόλο στην έκβαση των εκλογών.
Πηγή: DW