Στην υλοποίηση ενός επιθετικού σχεδίου επέκτασης των πωλήσεών της προχωρά η Audi. Στόχος της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να φτάσει σε πωλήσεις το γερμανικό αντίπαλο δέος, την BMW, η οποία έφτασε σε πωλήσεις 2 εκατομμυρίων οχημάτων το 2014. Η Audi στοχεύει συγκεκριμένα σε αγοραστές μεγάλων αυτοκινήτων στο Ντιτρόιτ με την ανανεωμένη έκδοση του Q7, ενώ αργότερα εντός του 2015 αναμένεται και το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Audi για τους λάτρεις της τεχνολογίας και της ταχύτητας.
Η Audi σχεδιάζει να δαπανήσει 24 δισεκατομμύρια ευρώ για την τεχνολογία και την παραγωγή των οχημάτων της σε βάθος πενταετίας. Αξίζει, πάντως να σημειωθεί πως με τις πωλήσεις της Audi να αυξάνονται κατά 11% το χάσμα που την χωρίζει από την BMW συρρικνώνεται διαρκώς.