Και στον χώρο της μόδας εξαπλώνεται γνωστή πλατφόρμα διαδικτυακής πώλησης, λανσάροντας την φίρμα ρούχων FIND. Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σειρά ρούχων του κολοσσού ξεκινά από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία.
Στόχος είναι να δείξει ότι η εταιρεία έχει μια «ξεχωριστή ματιά» σε σχέση με τις τρέχουσες τάσεις της μόδας αλλά και τη λεγόμενη «μόδα του δρόμου». Η συλλογή περιλαμβάνει μοντέρνα κομμάτια με έντονα χρώματα αλλά και πιο διαχρονικά κομμάτια σε κλασικές γραμμές.
Ο διευθυντής της φίρμα, Γκλεν Τζορτζ δήλωσε: «Είμαστε παθιασμένοι με τη μόδα και σχεδιάζουμε για ανθρώπους που αισθάνονται το ίδιο. Πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας έχουν το δικό τους προσωπικό στυλ και με αυτή τη σειρά ρούχων αυτό θέλουμε να το γιορτάσουμε».
Το τελευταίο μεγάλο βήμα της Amazon είχε γίνει στο χώρο των τροφίμων. Ξεκινώντας την Amazon Fresh κατάφερε να μπει για τα καλά στο χώρο και να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς.