Στον διπλασιασμό των πωλήσεων τροφίμων στις ΗΠΑ στοχεύει η εταιρεία Starbucks. Ο σχεδιασμός της αμερικανικής εταιρείας για τα επόμενα πέντε χρόνια αποσκοπεί στον να μετατραπεί η επιχείρηση από μία αλυσίδα καφέ σε μία αλυσίδα εστίασης με καταστήματα τα οποία θα λειτουργούν και το βράδυ σερβίροντας φαγητό και ποτό.
Διόλου τυχαίο, μάλιστα, δεν θεωρείται το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια έχει αφαιρεθεί η λέξη «καφές» από το λογότυπο της εταιρείας. Πληροφορίες του Marketwathc κάνουν λόγο για στρατηγικό σχεδιασμό πενταετίας στο πλαίσιο του οποίου προβλέπεται στόχος ετήσιων εσόδων άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2019.