«Σπάει» στα δύο ο όμιλος Moeller – Maersk

Με στόχο την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των συνθηκών ύφεσης που έχουν δημιουργηθεί και παγιωθεί στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά σε συνδυασμό με την κατάρρευση του πετρελαίου, ο όμιλος Moeller-Maersk έλαβε την απόφαση να χωρίσει τις δραστηριότητές του σε δύο ξεχωριστές μονάδες.





















Ειδικότερα ο δανέζικος όμιλος AP Moeller-Maersk ανακοίνωσε ότι
διασπάται σε δύο ξεχωριστές μονάδες για να δημιουργήσει ανάπτυξη, καθώς έχει να
αντιμετωπίσει την χειρότερη ύφεση του ναυτιλιακού κλάδου εδώ και χρόνια, και
μια ιστορική υποχώρηση της τιμής του πετρελαίου.


Η Maersk Line, η μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου και ο
μεγαλύτερος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο από άποψη χωρητικότητας,
θα ηγηθεί μιας νέας μονάδας Μεταφορών και Logistics, ενώ τα διευρυμένα
πετρελαϊκά συμφέροντα του ομίλου θα συγκεντρωθούν σε μια ενεργειακή μονάδα που
είτε θα παραμείνει μέλος του Maersk Group είτε θα διαχωριστεί με την μορφή
κοινοπραξιών, συγχωνεύσεων ή εισαγωγής στο χρηματιστήριο.


Η Maersk είχε εκπλήξει τους επενδυτές τον Ιούνιο όταν
απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο Nils Andersen και ζήτησε από τον αντικαταστάτη
του, Soren Skou, να εξετάσει την διάσπαση του ομίλου και πιθανώς την πώληση ή
την εισαγωγή στο χρηματιστήριο κάποιων μονάδων.






Exit mobile version