Σε πτώση η παγκόσμια δαπάνη για διαφήμιση το 2017

Τα κεφάλαια που δαπανώνται για διαφήμιση από τις επιχειρήσεις
σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να μειωθούν κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα
με έρευνα της MAGNA. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται εν πολλοίς στην οικονομική και
πολιτική αβεβαιότητα που εντάθηκε το 2016.


Ειδικότερα, εκτιμάται πως οι καθαρές πωλήσεις των ιδιοκτητών
μέσων ενημέρωσης θα αναπτυχθούν κατά 3,6% το 2017 έναντι 5,7% για το 2016.
Είναι ενδεικτικό πως το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε από εταιρείες παγκοσμίως
το 2016 ήταν 493 δισεκατομμύρια δολάρια.


Ιδιαίτερα σημαντική είναι η πτώση που θα καταγραφεί το 2017
στη δυτική Ευρώπη, με το ποσοστό να εκτιμάται πως θα διαμορφωθεί 2,4% λόγω των επιπτώσεων του Brexit και των εκλογών σε Γαλλία και
Γερμανία.

Exit mobile version