Quantcast
Σε πτώση η παγκόσμια δαπάνη για διαφήμιση το 2017 - enikonomia.gr
share

Σε πτώση η παγκόσμια δαπάνη για διαφήμιση το 2017

δημοσιεύτηκε:

Τα κεφάλαια που δαπανώνται για διαφήμιση από τις επιχειρήσεις
σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να μειωθούν κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα
με έρευνα της MAGNA. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται εν πολλοίς στην οικονομική και
πολιτική αβεβαιότητα που εντάθηκε το 2016.


Ειδικότερα, εκτιμάται πως οι καθαρές πωλήσεις των ιδιοκτητών
μέσων ενημέρωσης θα αναπτυχθούν κατά 3,6% το 2017 έναντι 5,7% για το 2016.
Είναι ενδεικτικό πως το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε από εταιρείες παγκοσμίως
το 2016 ήταν 493 δισεκατομμύρια δολάρια.


Ιδιαίτερα σημαντική είναι η πτώση που θα καταγραφεί το 2017
στη δυτική Ευρώπη, με το ποσοστό να εκτιμάται πως θα διαμορφωθεί 2,4% λόγω των επιπτώσεων του Brexit και των εκλογών σε Γαλλία και
Γερμανία.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.