Στο ποσό-ρεκόρ των 45 εκατομμυρίων δολαρίων έφτασαν οι διαφημιστικές δαπάνες της Samsung για την προώθηση του Galaxy S6, προκειμένου να ανακτήσει το χαμένο έδαφος μετά το λανσάρισμα του τελευταίου μοντέλου iphone. Η δαπάνη αυτή αποτελεί την μεγαλύτερη που έχει καταβληθεί ποτέ για την προώθηση ενός κινητού τηλεφώνου, ενώ θεωρείται η υψηλότερη διαφημιστική δαπάνη για οποιοδήποτε προϊόν στην Βρετανία.
Η Samsung αξιοποίησε τα χρήματα αυτά στο μεγαλύτερο μέρος τους με διαφημιστικές καμπάνιες σε όλα τα παραδοσιακά και νέα μέσα μάρκετινγκ, ωστόσο κατέστη σαφές πως στόχος της ήταν η προσέλκυση κοινού που ενδιαφέρεται για νέας τεχνολογίας τηλεοράσεις και smarthphone.