Πώς το Netflix διώχνει τους συνδρομητές του

Η εταιρεία συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών Netflix ανακοίνωσε
τη Δευτέρα πως κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του έτους προσέλκυσε
μόλις 1,7 εκατομμύρια νέους συνδρομητές, παρά το γεγονός πως οι αναλυτές της εταιρείας
εκτιμούσαν πως οι νέοι συνδρομητές θα φτάσουν τους 2,5 εκατομμύρια.


Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προσέλκυσε μόλις 160.000 νέους
συνδρομητές στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταγράφοντας τη χαμηλότερη τριμηνιαία άνοδο
από το 2012, ενώ οι εκτός ΗΠΑ νέοι συνδρομητές ανήλθαν στους 1,52 εκατομμύρια,
σημειώνοντας την μικρότερη αύξηση από το δεύτερο τρίμηνο του 2014.


Η αιτία αυτής της πτώσης είναι ξεκάθαρη για τους αναλυτές.
Το Netflix έχει προχωρήσει σε αύξηση της μηνιαίας συνδρομής,
αποθαρρύνοντας τους νέους συνδρομητές από το να εγγραφούν στην υπηρεσία, αλλά
και «διώχνοντας» του ήδη υπάρχοντες.


Είναι ενδεικτικό το γεγονός πως όταν η εταιρεία ανακοίνωσε
τον Απρίλιο πως θα αυξήσει εκ νέου το κόστος της μηνιαίας συνδρομής, η φυγή
συνδρομητών ήταν τόσο υψηλή που προκάλεσε ακόμη και την ανησυχία των επενδυτών.
Αν και το Netflix υποστηρίζει πως σε αντίστοιχη κατάσταση είχε βρεθεί και πριν
δύο χρόνια και κατάφερε να συγκρατήσει τις εκροές συνδρομητών, σήμερα τα
πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά λόγω της αυξανόμενης τάσης που παρουσιάζουν
οι συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες.

Exit mobile version