Θύματα απάτης έπεσαν πελάτες της Tesco που χρησιμοποιούν την
πλατφόρμα ηλεκτρονικών συναλλαγών της εταιρείας, με αποτέλεσμα η αλυσίδα σούπερ
μάρκετ να «παγώσει» όλες τις ηλεκτρονικές της συναλλαγές και να αποζημιώσει τους
20.000 λογαριασμούς που έχασαν χρήματα.
Σε δηλώσεις του, ο διευθύνων σύμβουλος του τραπεζικού τμήματος της
Tesco, Benny Higgins, εξήγησε πως η
απόφαση να σταματήσουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές ελήφθη στην προσπάθεια της εταιρείας να προστατευτούν οι πελάτες.
Tesco, Benny Higgins, εξήγησε πως η
απόφαση να σταματήσουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές ελήφθη στην προσπάθεια της εταιρείας να προστατευτούν οι πελάτες.
Παράλληλα, σημείωσε πως συνολικά 40.000 λογαριασμοί επηρεάστηκαν από την επίθεση που έλαβε
χώρα το Σαββατοκύριακο και πως εξ αυτών οι μισοί είδαν χρήματα να «κάνουν
φτερά».