Υψηλότερα ήταν τα κέρδη της New York Times το τρίτο τρίμηνο 2015 σε σχέση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, όπως ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας.
Ειδικότερα, η διοίκηση της NYT ανακοίνωσε ότι: «Μείωσε 7,6% τα λειτουργικά της έξοδα το τρίτο τρίμηνο (δηλαδή στα 345,5 εκατ. δολάρια). Τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση μειώθηκαν 5% (δηλαδή στα 36,5 εκατ. δολάρια) το τρίτο τρίμηνο, ενώ αύξηση 19% σημείωσε ο αριθμός των συνδρομητών στα προϊόντα της εταιρίας που είναι διαθέσιμα μόνο σε ψηφιακή μορφή ξεπερνώντας οριακά το 1 εκατομμύριο.Τα καθαρά διανεμόμενα κέρδη προς τους μετόχους ανήλθαν στα 9,4 εκατ. δολάρια, (ή 6 σεντς ανά μετοχή) το τρίτο τρίμηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής σεζόν» .
«Σε προσαρμοσμένη βάση, τα κέρδη της εταιρίας ανήλθαν στα 9 σεντς ανά μετοχή, πάνω από τα 6 σεντς που ανέμεναν κατά μέσο όρο οι αναλυτές», σύμφωνα με το Thomson Reuters I/B/E/S.
«Τα έσοδα αυξήθηκαν οριακά στα 367,4 εκατ.δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν κατά μέσο όρο να διαμορφωθούν στα 364,7 εκατ. δολάρια.Η διοίκηση της εταιρίας σκοπεύει να διπλασιάσει τα ετήσια ψηφιακά έσοδά της στα 800 εκατ. δολαρίων έως το 2020, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στο να προσελκύσει περισσότερους αναγνώστες μέσω εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Οι εκδοτικές εταιρίες εφημερίδων και περιοδικών προσπαθούν να περιορίσουν τις ζημιές στα έσοδα από την έντυπη διαφήμιση, που είναι το αποτέλεσμα της αυξανόμενης προτίμησης των διαφημιστών για ψηφιακές πλατφόρμες καθώς οι αναγνώστες στρέφονται σε smartphones και tablets», σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.