Τη συμμόρφωση των εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με
τους κανόνες της Ε.Ε. αξίωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατόπιν συνάντησης με τους εκπροσώπους των εταιρειών (Facebook, Twitter, Google) και με τις Αρμόδιες Αρχές για τους καταναλωτές.
Μάλιστα, οι
συγκεκριμένες εταιρείες θα πρέπει να οριστικοποιήσουν λεπτομερώς
τα μέτρα που θα λάβουν σχετικά με τον τρόπο συμμόρφωσης με το
κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε., εντός ενός μηνός.
Εν συνεχεία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επανεξετάσει τις τελικές προτάσεις
των εταιρειών και εάν δεν είναι
ικανοποιητικές τότε οι Αρχές Προστασίας καταναλωτών μπορεί να καταφύγουν σε μέτρα επιβολής της νομοθεσίας.
Οι εταιρείες
συμφώνησαν να προτείνουν διάφορες αλλαγές, εστιάζοντας κυρίως σε δύο τομείς:
1. Αθέμιτοι όροι και
προϋποθέσεις χρήσης
2. Αντιμετώπιση
περιπτώσεων απάτης και παραπλάνησης που εξαπατούν τους καταναλωτές κατά τη
χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
«Δεδομένης της
αυξανόμενης σημασίας των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων, ήρθε πλέον η ώρα να
εξασφαλίσουμε ότι οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών από
αθέμιτες πρακτικές τηρούνται και στον εν λόγω τομέα» δήλωσε σχετικά η Επίτροπος
Δικαιοσύνης, Βιέρα Γιούροβα.
«Οι εταιρείες
κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη όσον αφορά στο θέμα αντιμετώπισης περιπτώσεων απάτης και παραπλάνησης που
εμφανίζονται στις πλατφόρμες τους», συμπλήρωσε η ίδια.