Το γιγαντιαίο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Amazon, το οποίο πλέον δραστηριοποιείται ενεργά στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, πεδίο όπου καταδιώκει την ανταγωνίστριά του εταιρεία Netflix, επιθυμεί να βάλει ένα βραβείο Όσκαρ στην τροπαιοθήκη του αλλά και να αυξήσει τις παραγωγές του, όπως τόνισε ο επικεφαλής του, Τζεφ Μπέζος, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα Κυριακή στον γερμανικό Τύπο.
«Θέλουμε να κερδίσουμε ένα Όσκαρ», τόνισε ο Μπέζος σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της γερμανικής εφημερίδας Die Welt και προανήγγειλε ότι το Amazon θα επιδιώξει στο εξής να παράγει «16 ταινίες το χρόνο». Τον Ιανουάριο, το Amazon είχε θέσει στόχο να παράγει 12 φιλμ ετησίως.
Αφού εγκαινίασε τη συνδρομητική υπηρεσία Prime, το Amazon επένδυσε μεγάλα ποσά τα τελευταία χρόνια για να αυξήσει το περιεχόμενο βίντεο που προσφέρει και εντέλει αποδύθηκε, όπως και η Netflix, στην παραγωγή πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού: αρχικά δημιούργησε σειρές, ενώ πλέον παράγει επίσης κινηματογραφικές ταινίες.
Τα φιλμ του θα διανέμονται στις αίθουσες, αλλά και μέσω streaming από τον ιστότοπο του Amazon.
Αφού εξασφάλισε φέτος πέντε βραβεία Έμι για τη σειρά Transparent, το Amazon δεν κρύβει πλέον τη φιλοδοξία του να μπει στην κούρσα για τα Όσκαρ, ενώ ήδη η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους της Netflix, το πολεμικό δράμα Beasts of No Nation, λέγεται ότι θα είναι ανάμεσα στα φιλμ που θα διεκδικήσουν τουλάχιστον ένα από τα περιπόθητα αγαλματίδια.
Η Netflix λέει ότι γενικά, στόχος της είναι να παράγει περίπου 10 τίτλους το χρόνο, ενώ ανακοίνωσε αυτόν τον μήνα την πρόθεσή της να διπλασιάσει την παραγωγή τηλεοπτικών σειρών, στις 31 το 2016.
Ο Τζεφ Μπέζος δεν απέκλεισε παράλληλα στη συνέντευξή του το Amazon να αποκτήσει στο μέλλον τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων των σημαντικότερων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου του κόσμου—της αγγλικής Πρέμιερ Λιγκ, ή της γερμανικής Μπουντεσλίγκα.
«Δεν θα ήταν ακατόρθωτο. Ο αθλητισμός είναι ένα ενδιαφέρον πεδίο», απάντησε στη Ντι Βελτ, αν και επισήμανε ότι τα δικαιώματα μετάδοσης αθλητικών διοργανώσεων είναι εξαιρετικά ακριβά και εκτίμησε επιφυλακτικά πως ο συγκεκριμένος τομέας περιεχομένου «πιθανόν για ένα διάστημα να βρίσκεται σε καλύτερα χέρια στα τηλεοπτικά δίκτυα».
Ο επικεφαλής του Amazon, ο οποίος φιλοδοξεί με το πρόγραμμα Prime Air το πολυκατάστημά του να χρησιμοποιεί μη επανδρωμένα, τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη για την παράδοση μικρών δεμάτων, είπε σχετικά ότι αναμένει το πράσινο φως των αρχών για να τεθεί σε λειτουργία αυτή η υπηρεσία.
«Η τεχνολογία είναι ήδη ώριμη. Περιμένουμε ακόμη την έγκριση των αρχών», ανέφερε.
«Στη Βρετανία αυτό προχωράει γρηγορότερα απ’ ό,τι στις ΗΠΑ για παράδειγμα. Η Γερμανία βρίσκεται κάπου στη μέση», διευκρίνισε και πρόσθεσε ότι η επιλογή της χώρας όπου θα εγκαινιαστεί η εν λόγω υπηρεσία θα εξαρτηθεί από την εξασφάλιση της έγκρισης των αρχών.
Το Amazon, που ιδρύθηκε το 1994, πουλάει βιβλία μέσω Διαδικτύου από το 1995 κι επέκτεινε ταχύτατα τις δραστηριότητές του σε πληθώρα αγαθών και υπηρεσιών.
Πιέστε εδώ για να δείτε το σχετικό video από την Die Welt.