Quantcast
ΗΠΑ: Οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν φέτος 39 δισεκατομμύρια δολάρια για σχολικά είδη - Γιατί θα είναι συγκρατημένοι σε σχέση με πέρσι - enikonomia.gr
share

ΗΠΑ: Οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν φέτος 39 δισεκατομμύρια δολάρια για σχολικά είδη – Γιατί θα είναι συγκρατημένοι σε σχέση με πέρσι

δημοσιεύτηκε:

Πέρσι οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, ξόδεψαν πολλά χρήματα για τις αγορές σχολικών ειδών, δαπανώντας το ποσό ρεκόρ των 41,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου (ΕΟΛΕ).  Αυτό το τεράστιο ποσό, αναλογούσε  σε περισσότερα από 890 δολάρια ανά νοικοκυριό. Φέτος θα είναι συγκρατημένοι, μεταδίδει το CNN.

Ήταν νέο ρεκόρ, καθώς το ποσό ξεπέρασε το ιστορικό υψηλό του 2021, κατά περίπου 12%. Προφανώς οι υψηλότερες τιμές έπαιξαν σίγουρα τον ρόλο τους στην αύξηση της δαπάνης, ωστόσο συμμετοχή σε αυτή είχαν επίσης  η ενισχυμένη αισιοδοξία για την ισχυρή αγορά εργασίας, η επιβράδυνση του πληθωρισμού, καθώς και η ανθεκτική οικονομία των ΗΠΑ.

Φέτος, οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο συγκρατημένοι. Παρόλο που ο πληθωρισμός που είναι υψηλότερος από τον τυπικό έχει σχεδόν σβήσει, οι καταναλωτές έχουν υποχωρήσει καθώς αισθάνονται τις επιπρόσθετες επιπτώσεις των αυξήσεων των τιμών και θεωρούν ότι η οικονομία μπαίνει σε περιβάλλον οικονομικής επιβράδυνσης που, αν και αναμενόμενη, τροφοδοτεί την αβεβαιότητα.

Παρόλα αυτά, υπάρχει αρκετή βάση ώστε οι εκτιμήσεις των σχολικών δαπανών για το 2024 να είναι οι δεύτερες υψηλότερες που έχουν καταγραφεί ποτέ,  φτάνοντας  τα 38,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 874,68 δολάρια ανά νοικοκυριό.

Ο βαθμός στον οποίο αυτό επιβεβαιώνεται θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα κρίσιμο βαρόμετρο, όχι μόνο για το πώς οι άνθρωποι προσεγγίζουν τις δαπάνες τους, αλλά και για την υγεία της οικονομίας της χώρας, που τροφοδοτείται από τους καταναλωτές.

«Φαίνεται ότι υπάρχει ακόμη αρκετή πρόθεση να βγούμε έξω και να ξοδέψουμε», δήλωσε στο CNN ο Mark Mathews, εκτελεστικός διευθυντής ερευνών της ΕΟΛΕ.

Οι άνθρωποι έχουν γίνει «πολύ, πολύ συνειδητοποιημένοι ως προς τις τιμές», πρόσθεσε.

Κυνηγούν τις ευκαιρίες

Οποιαδήποτε άλλη εποχή του έτους, είδη όπως χαρτικά, ένδυσης και ηλεκτρονικά θα εμπίπτουν στην ομπρέλα των διακριτικών δαπανών. Και, σε γενικές γραμμές, είναι οι δαπάνες διακριτικής ευχέρειας και οι μεγαλύτερες δαπάνες που έχουν δει μερικές από τις μεγαλύτερες μειώσεις εν μέσω της επιβράδυνσης των δαπανών.

«Η επιστροφή στο σχολείο δεν είναι μια διακριτική εκδήλωση- είναι πραγματικά βασικές δαπάνες», δήλωσε ο Mathews. «Αν στέλνετε το παιδί σας στο κολέγιο, πρέπει να αγοράσετε έπιπλα. Πρέπει να αγοράσετε παπούτσια, επειδή τα παιδιά συνεχίζουν να μεγαλώνουν».

Αν και οι καταναλωτές δεν μπορούν να κόψουν τις βασικές δαπάνες, μπορούν να μειώσουν τις δαπάνες. Οι έρευνες της ΕΟΛΕ (NRF) έχουν δείξει ότι περίπου το 41% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές.  «Οι καταναλωτές είναι σίγουρα εκεί έξω και ψάχνουν για εκπτώσεις», δήλωσε ο Mathews.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.