Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να μην αγοράζουν πλέον διαφημιστικό χώρο κατά τη διάρκεια της εκπομπής του Μπιλ Ο’ Ράιλι στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News μετά τις νέες κατηγορίες που διατυπώθηκαν σε βάρος του γνωστού συντηρητικού παρουσιαστή για σεξουαλική παρενόχληση.
Η Mercedes-Benz και η BMW αποφάσισαν να διακόψουν επ’ αόριστον τη μετάδοση διαφημιστικών σποτ στην εκπομπή “The O’Reilly Factor” που παρουσιάζει ο 67χρονος Ο’ Ράιλι σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Η εφημερίδα New York Times αποκάλυψε ότι εκτός από τις δύο κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που ήταν ήδη γνωστές, υπάρχουν άλλες τρεις παρόμοιες υποθέσεις. Συνολικά, ο Μπιλ Ο’ Ράιλι και το κανάλι κατέβαλαν ποσό ύψους 13 εκατομμυρίων δολαρίων σε πέντε γυναίκες, σε αντάλλαγμα για τη σιωπή τους και για να μην προχωρήσουν σε μηνύσεις σε βάρος του παρουσιαστή.
“Μολονότι είναι δύσκολο να καθορίσουμε ακριβώς τα γεγονότα, οι κατηγορίες είναι ανησυχητικές”, σχολίασε μια εκπρόσωπος της Mercedes-Benz μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. “Λαμβάνοντας υπόψη μας το πόσο σημαντικές είναι οι γυναίκες σε όλες τις δραστηριότητές μας, εκτιμούμε ότι (η εκπομπή) δεν είναι επί του παρόντος το κατάλληλο περιβάλλον για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας”, πρόσθεσε.
Το “The O’Reilly Factor” είναι, μακράν, η εκπομπή με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση σε όλα τα ενημερωτικά τηλεοπτικά κανάλια των ΗΠΑ, με 3,98 εκατομμύρια τηλεθεατές, κατά μέσον όρο, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία του εξειδικευμένου ιστοτόπου Adweek. Από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 η εκπομπή έφερε διαφημιστικά έσοδα ύψους 297 εκατομμυρίων δολαρίων στο Fox News.
Η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai δεν διαφημιζόταν στην εκπομπή αυτή και μετά τις αποκαλύψεις προτίμησε να μην προβληθούν τα σποτ της στο Fox News αλλά σε άλλα κανάλια του ομίλου 21st Century Fox. Όσο για τη Lexus, ανακοίνωσε ότι “παρακολουθεί την κατάσταση” αλλά δεν έχει αποφασίσει να αποσύρει τις διαφημίσεις της.