Το ετήσιο bonus των
500.000 δολαρίων του CEO της United Airlines, Όσκαρ Μουνιόζ θα εξαρτάται πλέον από τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας.
Αυτό αποφασίστηκε λίγα 24ωρα μετά τον σάλο που προκλήθηκε όταν πλήρωμα ενός αεροσκάφους της εταιρείας έβγαλε σηκωτό από το αεροπλάνο έναν επιβάτη.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η ικανοποίηση των πελατών θα εκφράζεται μέσα από ειδικά ερωτηματολόγια που θα δίνονται στους επιβάτες.
Η United Airlines συγκεντρώνει
σε καθημερινή βάση στοιχεία περίπου από 8.000 έρευνες που πραγματοποιούνται σε πελάτες
της (με θέματα όπως: αξιολόγηση της ποιότητας του καφέ που σερβίρεται κλπ.).
Το 2016, στην έρευνα της J.D. Power, η United Airlines κατέλαβε την τελευταία θέση στη λίστα παραδοσιακών αερομεταφορέων της Βόρειας
Αμερικής. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν
ο Μουνιόζ χάσει το μπόνους των 500 εκατ.
δολαρίων, δεν θα πληγεί ιδιαιτέρως, καθώς μόνο το 2016 έλαβε αμοιβές ύψους 14,3
εκατ. δολ. , όπως αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.