Η τάση των καταναλωτών σε όλον τον κόσμο να ακολουθούν έναν
πιο υγιεινό τρόπο διατροφής έχει οδηγήσει σε προβληματισμό την παγκόσμια
ζυμαρικών, καθώς βλέπει τον κύκλο εργασιών της να μειώνεται σταθερά. Ιδίως η
στροφή στα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι αυτή που έχει οδηγήσει τις πωλήσεις
ζυμαρικών σε όλον τον κόσμο σε πτώση.
Σύμφωνα με έκθεση της Mintel, η σχεδόν … ερωτική σχέση που
έχουν οι Ιταλοί, αλλά και οι Αμερικανοί, με τα ζυμαρικά αρχίζει να κλονίζετα,
καθώς οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πλέον τους υδατάνθρακες σαν κακό δαίμονα!
Όπως αναφέρει η έκθεση της Mintel, η «φοβία» για τους υδατάνθρακες
επηρεάζει τις πωλήσεις σε όλον τον κόσμο. Ο σύνθετος ετήσιος ρυθμός αύξησης των
πωλήσεων ζυμαρικών την περίοδο 2011-2015 ήταν αμετάβλητος στις ΗΠΑ, τον Καναδά,
τη Γαλλία και την Αυστραλία, ενώ κατέγραψε πτώση 2% στην Ιταλία και το Ηνωμένο
Βασίλειο.
Η έρευνα δείχνει πως περίπου το ένα τρίτο των νοικοκυριών
διαθέτει τουλάχιστον ένα άτομο που τρώει τρόφιμα χωρίς γλουτένη, είτε κατόπιν
εντολής γιατρού, είτε κατ’ επιλογή.