Στη μάχη για την εξάλειψη των «μαϊμού» προϊόντων από τη
διαδικτυακή της πλατφόρμας έχει μπει ήδη από το 2013 η Amazon. Ο κολοσσός του διαδικτυακού
λιανεμπορίου εκτιμά πως τα προϊόντα-απομιμήσεις κοστίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια
δολάρια κάθε χρόνο για τους πωλητές που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του.
Τα στελέχη της Amazon παρατηρούν πως το φαινόμενο χρόνο
με τον χρόνο επιδεινώνεται και αποφάσισαν να δράσουν αποφασιστικά για την
εξαφάνιση των «μαϊμού» προϊόντων από την πλατφόρμα της.
Στο πλαίσιο του σχεδίου που έχει καταρτίσει η εταιρεία
περιλαμβάνει την άμεση συνεργασία των ομάδων της σε ΗΠΑ και Ευρώπη για τη
δημιουργία ενός μητρώου προϊόντων, με στόχο την προληπτική παρεμπόδιση των
προϊόντων-απομιμήσεων από την εισαγωγή στην ιστοσελίδα της.