Η Huawei Consumer
Business Group ανακοίνωσε τα
οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο
εξάμηνο του 2016: Τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016
αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα CNY¥ 77,4
δισεκατομμύρια. Οι αποστολές smartphones έφτασαν τα
60,56 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση
25% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Οι παγκόσμιες αποστολές smartphones κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν
μόλις κατά 3,1%, σύμφωνα με την IDC, καταδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη της Huawei
σημειώνει καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες του κλάδου συνολικά.
Ο πρόεδρος της Huawei Consumer Business Group, Richard Yu
δήλωσε: “Παρατηρήσαμε μια ιδιαίτερα γρήγορη ανάπτυξη σε παραδοσιακές αγορές high-end συσκευών smartphones όπως η
Ευρώπη, και σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αφρικής, της
Κεντρικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.”
«Συνεχίζουμε να διατηρούμε την υγιή ανάπτυξή μας μέσα στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των smartphones, γεγονός που
μαρτυρεί τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Huawei στην καινοτομία, την πρόβλεψη των
τάσεων των καταναλωτών και τη διμερή στρατηγική της η οποία εστιάζει
τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές. Κοιτώντας προς το μέλλον,
θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους βιομηχανικούς μας εταίρους για να προσφέρουμε
στους καταναλωτές ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων
καινοτόμων προϊόντων που συνδυάζουν την τεχνολογία, την ποιότητα και το στυλ».