ΗΠΑ: Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό από το Facebook σε μαθητές

Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό πρόκειται να προσφέρει το Facebook σε μαθητές των ΗΠΑ.

Ειδικότερα, τα πρώτα του βήματα στον τομέα της εκπαίδευσης φαίνεται ότι κάνει το Facebook, με την ανάπτυξη ενός λογισμικού, το οποίο σύμφωνα με την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, θα επιτρέπει στα παιδιά να μαθαίνουν με τους δικούς τους ρυθμούς.

Η κίνηση αυτή γίνεται σε συνεργασία με την μη κερδοσκοπική ομάδα Summit Public Schools, η οποία έχει εισαγάγει μια εναλλακτική μέθοδο διδασκαλίας, που επιτρέπει στους μαθητές να παρακολουθούν τα μαθήματά τους διαδικτυακά.

Μάλιστα ο υπεύθυνος για αυτό το εγχείρημα, Κρις Κοξ, ανέφερε σε ανάρτησή του ότι: «Η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει μια  τάξη με γνώμονα τις φιλοδοξίες των μαθητών. Το εν λόγω λογισμικό επιτρέπει την αποστολή εκπαιδευτικού περιεχομένου στους μαθητές μέσω του διαδικτύου, ενώ κατά τις ώρες που θα περνούν τα παιδιά στην τάξη, θα διδάσκονται την ύλη των εργαστηριακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο. Το πρόγραμμα αυτό απελευθερώνει τον χρόνο διδασκαλίας τόσο για τους εκπαιδευτικούς, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν -να διδάσκουν δηλαδή τους μαθητές με αμεσότητα- όσο και για τους μαθητές, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους».

Από την άλλη πλευρά,  την άποψή του επί του θέματος, εξέφρασε στο BBC και  το στέλεχος της αμερικανικής μη κερδοσκοπικής εκπαιδευτικής οργάνωσης Class Size Matters, Λιόνι Χέιμσον λέγοντας ότι: «Υπάρχουν πολλές ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και την ιδιωτική ζωή των παιδιών που θα ακολουθήσουν αυτή τη μέθοδο διδασκαλίας».

«Το Facebook είναι ευρέως γνωστό ότι αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες για την παραβίαση του απορρήτου και καθώς φαίνεται η κατάσταση αυτή χειροτερεύει», συμπλήρωσε η ίδια.

«Ποιος θα ελέγχει την πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και ποιος θα είναι υπεύθυνος για την προστασία των δεδομένων αυτών; Ποιος θα αποφασίζει; Οι γονείς ή το Facebook, τα σχολεία ή οι νομοί;», διερωτήθηκε η κ. Χέιμσον.

 

Exit mobile version