«Μαθουσάλας σε αντιπροσωπεία ΙΧ» είναι το τίτλο θέματος της Handelsblatt ενώ ο υπότιτλος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Γκρίζα μαλλιά, ψεύτικα δόντια αλλά καινούριο αυτοκίνητο»…
Ειδικότερα στο άρθρο αναγράφεται χαρακτηριστικά πως πάνω από ένας στους τρεις αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι ηλικίας άνω των 60 ετών. Έτσι, η αγορά αυτοκινήτων γερνά ταχύτερα από το γενικό πληθυσμό. Αυτό οφείλεται στα αυτοκίνητα αναρωτιέται η γελμανική εφημερίδα.
Παράλληλα επισημαίνεται στο άρθρο πως για πρώτη φορά οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία έχουν κατά μέσο όρο την ίδια ηλικία, αλλά για πρώτη φορά είναι τόσο υψηλή η ηλικία τους σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Duisburg-Essen.
Μάλιστα το 2014 η μέση ηλικία των νέων αγοραστών κυμαίνονταν στα 52,1 έτη ενώ το 1995 η αντίστοιχη ηλικία των αγοραστών ανέρχονταν σε μόλις 46,1 έτη.
«Στη γερμανική αγορά καινούργιων αυτοκινήτων, υπάρχει ένα φαινόμενο Μαθουσάλας», εξήγησε ο διευθυντής του Ινστιτούτου CAR, Ferdinand Dudenhoeffer.
Ως εκ τούτου, σχεδόν το 34% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων έχουν ηλικία μεγαλύτερη των 60 ετών τη σιτγμή που το 2008, το μερίδιό τους ήταν μόνο 26,5%.
Μοναδική εξαίρεση στην ηλικία των αγοραστών με νεότερη ηλικία διατηρεί η Audi η οποία προσελκύει καταναλωτές με μέσο όρο ηλικίας 52,2 έτη.
Η πελάτες της BMW έχουν ηλικίες μεγαλύτερες από 53 έτη, της VW 54,8 έτη, της Opel 55,2 έτη και της Mercedes 55,3 έτη.