Quantcast
Handelsblatt: Γκρίζα μαλλιά, ψεύτικα δόντια αλλά καινούριο αυτοκίνητο! - enikonomia.gr
share

Handelsblatt: Γκρίζα μαλλιά, ψεύτικα δόντια αλλά καινούριο αυτοκίνητο!

δημοσιεύτηκε:

«Μαθουσάλας σε αντιπροσωπεία ΙΧ» είναι το τίτλο θέματος της Handelsblatt ενώ ο υπότιτλος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Γκρίζα μαλλιά, ψεύτικα δόντια αλλά καινούριο αυτοκίνητο»…

Ειδικότερα στο άρθρο αναγράφεται χαρακτηριστικά πως πάνω από ένας στους τρεις αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι ηλικίας άνω των 60 ετών. Έτσι, η αγορά αυτοκινήτων γερνά ταχύτερα από το γενικό πληθυσμό. Αυτό οφείλεται στα αυτοκίνητα αναρωτιέται η γελμανική εφημερίδα.

Παράλληλα επισημαίνεται στο άρθρο πως για πρώτη φορά οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία έχουν κατά μέσο όρο την ίδια ηλικία, αλλά για πρώτη φορά είναι τόσο υψηλή η ηλικία τους σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Duisburg-Essen.

Μάλιστα το 2014 η μέση ηλικία των νέων αγοραστών κυμαίνονταν στα 52,1 έτη ενώ το 1995 η αντίστοιχη ηλικία των αγοραστών ανέρχονταν σε μόλις 46,1 έτη.

«Στη γερμανική αγορά καινούργιων αυτοκινήτων, υπάρχει ένα φαινόμενο Μαθουσάλας», εξήγησε ο διευθυντής του Ινστιτούτου CAR, Ferdinand Dudenhoeffer.

Ως εκ τούτου, σχεδόν το 34% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων έχουν ηλικία μεγαλύτερη των 60 ετών τη σιτγμή που το 2008, το μερίδιό τους ήταν μόνο 26,5%.

Μοναδική εξαίρεση στην ηλικία των αγοραστών με νεότερη ηλικία διατηρεί η Audi η οποία προσελκύει καταναλωτές με μέσο όρο ηλικίας 52,2 έτη.

Η πελάτες της BMW έχουν ηλικίες μεγαλύτερες από 53 έτη, της VW 54,8 έτη, της Opel 55,2 έτη και της Mercedes 55,3 έτη.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.