Η Lenovo ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της, εξαιτίας των προβλημάτων που προέκυψαν με το λογισμικό του συστήματος παρακολούθησης, καθώς τα κενά που παρατηρήθηκαν ενδεχομένως και να εξέθεταν τους φορητούς υπολογιστές της εταιρείας σε επιθέσεις χάκερ, καθώς και σε μη εξουσιοδοτημένες δραστηριότητες παρακολούθησης.
Η μεγαλύτερη σε πωλήσεις εταιρεία κατασκευής προσωπικών υπολογιστών, αναγνώρισε πως πρόκειται για λάθος στο λογισμικό που τέθηκε προς διάθεση, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Superfish. Παράλληλα, η Lenovo δημοσίευσε στο Twitter, αλλά και στην ιστοσελίδα της πληροφορίες σχετικά με τις οδηγίες αφαίρεσης του λογισμικού .