GfK: Αυξημένη η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Ιανουάριο του 2016

Ελαφρώς αυξημένη υπολογίζεται ότι θα είναι η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Ιανουάριο του 2016 χάρη στις ισχυρές οικονομικές προοπτικές της χώρας, των καλών θέσεων εργασίας αλλά και το γεγονός ότι, όπως φαίνεται, η εγχώρια ζήτηση θα συνεχίσει να στηρίζει την γερμανική οικονομία.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Γερμανία αναμένεται να αυξηθεί στις 9,4 μονάδες τον Ιανουάριο, σε σύγκριση με τις 9,3 μονάδες στις οποίες ανήλθε τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με τη GfK.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των οικονομολόγος ο δείκτης αναμενόταν να μείνει στα ίδια επίπεδα.

Exit mobile version