Ακλόνητες παραμένουν στην κορυφή της παγκόσμιας ψηφιακής
διαφήμισης οι εταιρείες Facebook και Google,
καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία ερευνών
αγοράς eMarketer, οι δύο τεχνολογικές εταιρείες θα διατηρήσουν μερίδιο κοντά στο
50% από τη διαφημιστική δαπάνη.
Συγκεκριμένα, η Google αναμένεται να καταγράψει έσοδα ύψους
72,69 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο από τη διαφήμιση το 2017, ενώ τα αντίστοιχα
έσοδα του Facebook εκτιμάται πως θα ανέλθουν στα 33,76 δισεκατομμύρια δολάρια.
Συνολικά, τα έσοδα των δύο εταιρειών από τη διαφημιστική δαπάνη αποτελούν μερίδιο
46,4% της παγκόσμιας ψηφιακής διαφήμισης για το τρέχον έτος.
Οι δαπάνες σε ψηφιακής μορφής διαφήμιση αναμένεται να
καταγράψουν αύξηση 17,4% σε παγκόσμιο επίπεδο το 2017 και να διαμορφωθούν στα
583,91 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 38,3% του συνολικού προϋπολογισμού
των διαφημιστών.
καταγράψουν αύξηση 17,4% σε παγκόσμιο επίπεδο το 2017 και να διαμορφωθούν στα
583,91 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 38,3% του συνολικού προϋπολογισμού
των διαφημιστών.