Νέους κανόνες για τις διαδικτυακές πλατφόρμες, που θα εξασφαλίζουν στις μικρές επιχειρήσεις ένα δίχτυ
ασφαλείας στην ψηφιακή οικονομία, πρότεινε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Σύμφωνα με μελέτη, περίπου το 42% των μικρών και μεσαίων
επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές για να πωλούν τα προϊόντα
και τις υπηρεσίες τους, αλλά σχεδόν το 50% εξ αυτών αντιμετωπίζει προβλήματα, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Κομισιόν.
Η
μελέτη δείχνει επίσης ότι το 38 % των προβλημάτων
όσον αφορά τις συμβατικές σχέσεις παραμένει άλυτο και μόνο το 26% επιλύεται με
δυσκολία. Υπολογίζεται ότι για τον λόγο αυτό χάνονται 1,27 δισ. ευρώ-2,35 δισ. ευρώ.
Στόχος των νέων κανόνων είναι η δημιουργία
ενός δίκαιου, διαφανούς και προβλέψιμου επιχειρηματικού περιβάλλοντος για τις
μικρότερες επιχειρήσεις και τους εμπόρους, όταν χρησιμοποιούν διαδικτυακές
πλατφόρμες.
Επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, έμποροι που πωλούν μέσω διαδικτύου,
σχεδιαστές εφαρμογών, καθώς και άλλες παρεμφερείς εταιρείες που βασίζονται στις
μηχανές αναζήτησης για την προσέλκυση διαδικτυακής κίνησης στους δικτυακούς
τόπους τους, συγκαταλέγονται μεταξύ εκείνων που θα επωφεληθούν από τους νέους
κανόνες.