Διαστάσεις «χιονοστιβάδας» λαμβάνει το θέμα με το πειραγμένο λογισμικό που χρησιμοποιούσε η Volkswagen στα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ώστε να φαίνεται πως εκπέμπουν λιγότερους ρύπους .
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι έρευνες του ICCT, φέρεται να εμπλέκουν και την BMW AG στο συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το BMW X3 xDrive 20d, που τυπικά τηρεί το Euro 6”, στην πραγματικότητα υπερβαίνει τα όρια – και μάλιστα 11 φορές ως προς τις νόμιμες τιμές εκπομπών αερίων.
Μετά από αυτές τις αποκαλύψεις η μετοχή της γερμανικής BMW υποχωρούσε σχεδόν 9%. Πηγές της BMW πάντως, απάντησαν πως δεν υπάρχουν μοντέλα αυτοκινήτων της εταιρείας που ανταποκρίνονται διαφορετικά στα τεστ και διαφορετικά στους δρόμους, αρνούμενες στην ουσία οποιαδήποτε εμπλοκή.
Καθώς οι διαστάσεις του ζητήματος της Volkswagen γίνονται τεράστιες, η Κομισιόν καλεί όλα τα κράτη- μέλη της Ευρώπης να διεξάγουν έρευνες και σε εθνικό επίπεδο στα οχήματα που αφορούν την εταιρεία.