Η BMW πούλησε περισσότερα από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο εντός του 2014. Είναι η πρώτη φορά που η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιτυγχάνει έναν τέτοιο στόχο, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτό την θέση της ως ο κορυφαίος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων διεθνώς. Παρά την ολοένα μεγαλύτερη όξυνση του ανταγωνισμού, η αγορά πολυτελών και σπορ αυτοκινήτων συνεχίζει να αναπτύσσεται.
Ειδικότερα, η BMW πούλησε 2,12 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2014 –αριθμός που αφορά σε παραδόσεις αυτοκινήτων BMW , MINI και Rolls – Royce. Η αύξηση ανέρχεται στο 7,9% σε σχέση με το 2013 και οι ιθύνοντες του γερμανικού κολοσσού ευελπιστούν το 2015 να είναι μία αντιστοίχως καλή χρονιά για τις πωλήσεις της εταιρείας.