Μετά την ανακοίνωση των εντυπωσιακών αποτελεσμάτων για το τέταρτο τρίμηνο του 2014, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση των επιμέρους οικονομικών στοιχείων της Apple για το διάστημα αυτό.
Η εκτόξευση κερδών και εσόδων δεν επήλθε μόνο ως αποτέλεσμα των πωλήσεων-ρεκόρ του i-phone 6, αλλά και ως συνέπεια της ραγδαίας αύξηση των mobile διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας εντός του διαστήματος αυτού. Οι αναλυτές, ωστόσο, σημειώνουν πως οι ανταγωνιστές του αμερικανικού κολοσσού αρχίζουν να διεκδικούν με αξιώσεις την αύξηση του δικού τους μεριδίου αγοράς «πονοκεφαλιάζοντας» τους ιθύνοντες της Apple.