Αποζημιώσεις 400 εκατ. στερλινών σε πελάτες της RBS

Ένα πρόγραμμα αποζημιώσεων ύψους 400 εκατ. στερλινών ξεκινά η Royal Bank of Scotland προς τους πελάτες που
ισχυρίζονται ότι τους εκμεταλλεύτηκε και τους κακομεταχειρίστηκε η μονάδα
αναδιάρθρωσης μικρών επιχειρήσεων.


Ειδικότερα, το Reuters αναφέρει ότι « η τράπεζα επιδιώκει να
δώσει τέλος σε μια από τις μακροβιότερες διαμάχες με τους πελάτες της. Έχει
παραδεχθεί αδικοπραγία σε κάποια πράγματα, αλλά δεν έχει παραδεχθεί πως ώθησε
εταιρίες σε πτώχευση για να αγοράσει φθηνά τα περιουσιακά τους στοιχεία».


Ο εκπρόσωπος της κρατικής
τράπεζας ανακοίνωσε ότι «θα βάλει στην άκρη το ποσό αυτό, έπειτα από χρόνια
κατά τα οποία υπερασπιζόταν τον εαυτό της έναντι των ισχυρισμών πως το Global
Restructuring Group επίτηδες ώθησε κάποιες εταιρίες στην πτώχευση για να
αγοράσει φθηνότερα τα περιουσιακά τους στοιχεία.


Η τράπεζα παραδέχθηκε αδικοπραγία κατά ένα μέρος, στον τρόπο
με τον οποίο διαχειρίστηκε τις μικρές επιχειρήσεις, ωστόσο δεν παραδέχθηκε ότι
οι εταιρίες οδηγήθηκαν επί τούτου σε πτωχεύσεις ή σε αλλαγές διοίκησης».


Ακόμη ο διευθύνων σύμβουλος της RBS,Ross
McEwan αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση
του «Λυπάμαι πολύ που δεν προσφέραμε το επίπεδο των υπηρεσιών και της
κατανόησης που θα έπρεπε. Η RBS
παραδέχθηκε ότι θα μπορούσε να έχει διαχειριστεί καλύτερα τη μεταφορά των
πελατών της στην μονάδα GRG και πως θα έπρεπε να έχει εξηγήσει με περισσότερη
προσοχή, τυχόν αλλαγές στη διοίκηση και κόστη πωλήσεων».

Exit mobile version