Τα social media εξελίσσονται στον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να εξασφαλίσει
κανείς δωρεάν πράγματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση του καλλιτέχνη Χέκτορ
Γιάνσε φαν Ρένσμπουργκ ο οποίος, χωρίς να αποσκοπεί σε κάτι, ανήρτησε στον
προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter μία φωτογραφία από το μπάνιο του, με ένα μπουκάλι αφρόλουτρο
Radox να φαίνεται στο βάθος.
Με εμφανώς σαρκαστική διάθεση έγραψε «Καλημέρα. Παρά τη
γοητευτική εξερεύνηση της αρσενικής φόρμας σε συνδυασμό με την εμφανή τοποθέτηση
προϊόντος, αυτό δεν είναι ένα διαφημιστικό tweet ». Η εταιρεία του απάντησε πολύ γρήγορα και του
έστειλε, μάλιστα, ένα καλάθι με προϊόντα της.
Θέλοντας ίσως να δοκιμάσει την τύχη του πόσταρε τη
φωτογραφίας μίας μινιατούρας Aston Martin. Προς έκπληξή του, η εταιρεία του
απάντησε μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Twitter και του
έστειλε μία Aston Martin … επίσης μινιατούρα! Τον ρώτησαν, μάλιστα,
προηγουμένως αν θα μπορούσε να συμβιβαστεί με κάτι λιγότερο.
Μπορεί να μην έλαβε ένα αυτοκίνητο σε πραγματικό μέγεθος,
αλλά όπως φαίνεται βρίσκεται σε καλό δρόμο!