Η αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά τη διάρκεια των διακοπών των
Χριστουγέννων, χάρη στην αύξηση των συναλλαγών μέσω διαδικτύου και κινητών
τηλεφώνων, έδωσαν ώθηση στα οικονομικά αποτελέσματα της PayPal κατά το τέταρτο
τρίμηνο οικονομικής χρήσης του 2016.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία για το
διάστημα αυτό, τα έσοδα κατέγραψαν αύξηση 17% στο τέταρτο τρίμηνο και
διαμορφώθηκαν στα 99,35 δισεκατομμύρια δολάρια. Ιδιαίτερη σημασία έχει το
γεγονός πως ανοδικά κινήθηκε και ο αριθμός των ενεργών λογαριασμών στο PayPal,
που πλέον διαμορφώνεται στα 197 εκατομμύρια.