Στο Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia μπορούν να εισέρχονται οι πολίτες που αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για τη χορήγηση του voucher των 200 ευρώ που αφορά την αγορά tablet/laptop. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΠΕΚΑ, στον σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη. Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο.
Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών.