ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποζημίωση των επιβατών που εγκλωβίστηκαν λόγω της κακοκαιρίας “Ελπίς”

Από σήμερα Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου έως και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022 μπορούν να υποβάλουν αίτηση στην πλατφόρμα https://claims.trainose.gr/ οι επιβάτες που παρέμειναν εγκλωβισμένοι στις αμαξοστοιχίες 54,55,56,57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου λόγω της κακοκαιρίας “Ελπίς” όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να τους χορηγηθεί αποζημίωση.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε προσθέτει ότι οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.

Τα SOS που πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι για την αποζημίωση

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής για την αποζημίωση:



-Δικαιούχοι:

Πριν προχωρήσουν οι πολίτες με την υποβολή της αίτησης, όπως ενημερωθούν εάν δικαιούνται την έκτακτη οικονομική στήριξη πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:
-Επιλογές:

Οι δικαιούχοι επιβάτες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για μία από τις κατωτέρω επιλογές:

α) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδιού (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 1.150 ευρώ.

β) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδιού (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 550 ευρώ, καθώς και καταβολής χρηματικού ποσού 500 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.

γ) την καταβολή χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.

-Διαδικασία υποβολής αίτησης:
Πρέπει να είναι σωστή η συμπλήρωση όλων των στοιχείων που ζητούνται ακόμη και των μη υποχρεωτικών, διότι αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτημάτων.
Για την επιτυχή υποβολή της αίτησής των πολιτών , είναι απαραίτητη η δήλωση του αριθμού εισιτηρίου των πολιτών με το οποίο ταξίδεψαν . Σε περίπτωση μη χορήγησης της πληροφορίας αυτής, η αίτηση των πολιτών δεν θα εξετασθεί, εκτός από την περίπτωση κατά την οποία είχαν αποδεδειγμένα παραδώσει το εισιτήριό των πολιτών σε ένα από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αποζημίωση εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί την έκβαση του αιτήματος των πολιτών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να επικοινωνήσει με τον πολίτη κατά την αξιολόγηση του αιτήματος για παροχή επιπλέον διευκρινίσεων ή / και στοιχείων.
Η συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση του αιτήματός του πολίτη .
-Αξιολόγηση αίτησης και ικανοποίηση αιτήματος:
Η προθεσμία για την υποβολή των αιτημάτων είναι έως και Παρασκευή 11/3/2022
Σύντομα θα αρχίσει η διαδικασία εξέτασης των αιτημάτων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει τους επιβάτες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την πορεία του αιτήματος τους.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω σχετική πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα : 2130121006, 2130121007 Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 16:00, ή αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: claims@trainose.gr
Δήλωση Αποποίησης ευθυνών – Γενικές πληροφορίες για το κοινό:
Η χορήγηση της έκτακτης οικονομικής στήριξης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την 24/1/2022 δεν αποτελεί αποδοχή ευθύνης για τυχόν σφάλματα ή/και ελλείψεις ούτε ανάληψη υποχρέωσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για παρόμοια περιστατικά στο μέλλον
Για περισσότερες πληροφορίες, οι εξαιρέσεις του Κανονισμού Επιβατών 1371/2007 της ΕΕ που ισχύουν για την Ελλάδα είναι οι ακόλουθες, από 1/12/2019:
-Για 5 έτη:
Άρθρο 10: Συστήματα ταξιδιωτικών πληροφοριών και κρατήσεων
Άρθρο 13: Προκαταβολές
Άρθρο 15: Ευθύνη για καθυστερήσεις, απώλειες ανταπόκρισης και ακυρώσεις
Άρθρο 16: Επιστροφή χρημάτων και επαναδρομολόγηση
Άρθρο 17: Αποζημίωση κομίστρου
Άρθρο 18: Συνδρομή: παρ 2α, 2β, 4
-Για 3 έτη:
Άρθρο 28 Πρότυπα ποιότητας των υπηρεσιών: παρ. 2

Exit mobile version