Την αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, από τον κλασσικό τρόπο λειτουργίας σε αυτόν της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών, προανήγγειλε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.
Κατά τον χαιρετισμό της στο έκτακτο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ, που πραγματοποιείται στην Πρέβεζα, η αρμόδια υπουργός αναγνώρισε ότι «η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών από τα ΚΕΠ είναι προφανώς πεπερασμένη», καθώς και ότι «το ξεπέρασμα των ορίων εξυπηρέτησης έχει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία τους και την ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών από αυτά».
Η κα Γεροβασίλη ανέφερε ότι στη στρατηγική του υπουργείου περιλαμβάνονται:
– η μετάπτωση του δικτύου των ΚΕΠ από υπηρεσία διαμεσολάβησης στην υποβολή αιτήσεων σε υπηρεσία παροχής on line διοικητικών προϊόντων προστιθέμενης αξίας για τους πολίτες και για τις επιχειρήσεις,
– η ελάττωση της φυσικής παρουσίας των συναλλασσόμενων με τα ΚΕΠ ή με τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες μέσω της ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης, που θα οδηγήσουν στην κατάργηση 4 εκατομμυρίων εγγράφων έως το τέλος του έτους,
– η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού τους, «με νέες, πιστοποιημένες ψηφιακές δεξιότητες, που θα αποτελέσουν πρότυπο συνολικά για τον δημόσιο τομέα».
Τέλος, η ίδια κάλεσε σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, τους εργαζόμενους, «όχι μόνο να ξεκινήσουμε από κοινού αυτή τη δύσκολη προσπάθεια, αλλά να αποτελέσετε τον καταλύτη, προκειμένου να φέρουμε εις πέρας το δύσκολο έργο των μεταρρυθμίσεων, που θα καταστήσουν το ελληνικό δημόσιο σύγχρονο, λειτουργικό και φιλικό προς τον πολίτη και την επιχείρηση».